SEOUL #1 - PŘÍJEZD

18.10.16

A je to tu zase. Opět nechápu, jak je to možné, ale znovu jsem se ocitla na druhé straně zeměkoule a to skoro přesně 8148 km od domova. Plánování tohoto výletu se tak táhlo, že jsem chvílemi myslela, že to snad ani nedopadne. V klidu jsem chodila do školy, a tak nějak tu skutečnost, že možná zase na dva měsíce zmizím, vypustila z hlavy. Vše se mi ale rychle připomnělo, když se v pondělí ozvali z agentury, že budu odlétat ve čtvrtek (ano, na čtvrtek v tomtéž týdnu). Začal tedy zmatek ohledně balení, loučení a dodělávání známek ve škole. A já celou tu dobu přemýšlela, jestli se víc těším nebo bojím. 
Ve čtvrtek ráno ze mě ale všechna ta nervozita spadla, možná jsem byla jen rozespalá, protože jsem vstávala ve 4. S mamkou jsem se rozloučila doma, ale taťka mě vezl na letiště, proto jsem se snažila zůstat cestou do Prahy vzhůru, říkala jsem si, že na spaní bude času dost v letadle, ale taťku teď nějaký čas na živo neuvidím. Na letiště jsme dorazili s předstihem , brzy ale přišel čas rozloučit se i s tatínkem a vyrazit vstříc dalšímu dobrodružství.
Nejprve jsem letěla do Istanbulu, kde jsem čekala 5 hodin na další letadlo. Je to 11. největší letiště na světě, tak jsem si říkala, jak si tam najdu nějakou kavárnu a budu si dělat školu. Haha, samozřejmě to tak vůbec nebylo. Z letadla jsem vylezla do skoro prázdné haly plné sedadel s jedním jediným občerstvením, kde nefungovala ani wifi. Chvíli jsem tam seděla, a pak se rozhodla jít se porozhlédnout dál. Procházela jsem dlouho chodbou a lidí postupně přibývalo, až jsem asi po 10 minutách chůze dorazila do centra "dění". Spoustu duty free obchodů, kaváren a restaurací, a taky lidí mačkajících se všude kolem sebe. Díky tomu, že jsem musela čekat na přestup tak dlouho, tak jsem měla nárok na voucher na jídlo. Šla jsem si ho tedy vyzvednout a pokračovala jsem do haly s jídlem. uplatnit se dal jen ve "vybraných" restauracích (většinou fastfoodech) a jediné jiné jméno podniku, které jsem si ho zapamatovala, když je na mě pán na informacích vychrlil, bylo něco jako Turkish cuisine. Nalezla jsem ho tedy. Bylo to formou bufetu, ale já si mohla vybrat jen z omezené nabídky, takže mi vyhovovala jen rýže a fazole v pálivé rajčatové omáčce. Žádný zázrak to nebyl, ale bez voucheru by to stálo asi 600,- Kč, takže jsem byla spokojená. Zbytek času jsem strávila procházením se po obchodech. 
Konečně přišel čas nastoupit do letadla. Musím říct, že mě létání docela baví, hlavně tyhle dlouhé let. Ne, protože jsou dlouhé, ale protože se létá velkými a dobře vybavenými letadly se vším servisem a já si užívám, jak se o mě starají, nosí mi jídlo, pití a přitom jsou tak milí a usměvaví. Navíc se mohu podívat na nové filmy a seriály, které tu jsou nahrané v televizce u každého sedadla. Jediné, co opravdu nesnáším je spaní v letadle, to se mi opravdu nedaří, pořád se budím kvůli hluku letadla a blbému vzduchu. Nakonec jsem noc přežila a v 10 hodin korejského času doletěla do Seoulu.

Letěla jsem s Turkey airlines a měla jsem objednané vegetariánské jídlo, které by ale mělo být skoro čistě veganské. 

Neptejte se, co to je, sama nevím, ale bylo to dobré. Asi jsem nikdy nejedla nic, co by chutnalo stejně.
Snídaně někde nad Čínou - byl to toust namazaný něčím lehce hořkým a černým a uvnitř byla ještě něco jako grilovaná okurka. Nebylo to ani dobré ani špatné, každopádně to ale bylo zajímavé. Co my ale moc chutnalo byl dezert (kostka z ořechů) a celozrnná rozpečená houska. 
Na letišti jsem popojela letištním metrem k příletové hale, kde jsem si vzala zavazadlo a rozměnila peníze. Pak teprve nastala zkouška dne, musela jsem se dostat limuzina busem do centra, kde mě měla vyzvednout bookerka. Našla jsem pokladnu, koupila si lístek a šla k číslu mého stanoviště. Můj autobus se zrovna chystal odjíždět, ale řidič se slitoval a rychle mi hodil velký kufr do zavazadlového prostoru. Malý jsem tedy dovezla nahoru, ale vzápětí mi ho vzal a ukázal na druhý konec autobusu, a pak ho tam odvezl. Na mobilu mi vyskočilo upozornění o nízké baterii, tak jsem si ho chtěla dát na powerbanku, ale kabel jsem měla v malém kufru. Nedalo se nic dělat, hold jsem nemohla dokumentovat výhled z cesty. Celou cestou na mě šel spánek, ale bála jsem se usnout, abych nepřejela stanici. Konečně jsem asi po hodině dorazila na moji zastávku. Celá zmatená jsem vylezla ven, protože do mě řidič něco hustil korejsky, když jsem se ho zeptala, co je to za zastávku. Ukázal na ceduli venku a vyndal mi ze zavazadlového prostoru kufr. Asi dost spěchal, protože ani nečekal na můj lístek od kufru a rovnou vklouzl zpět do autobusu. Bookerka tam ještě nebyla,tak jsem se rozhodla nabít si konečně ten mobil."Do ******" jindy sprostě vážně nemluvím, ale tahle situace byla dost krizová. Malý kufr zůstal v autobuse. Zpětně musím říct, že jsem začala dost hysterčit. V kufru naštěstí nebylo nic drahého, za to jsem tam měla dost věcí, o které bych nerada přišla. Třeba všechno spodní prádlo, plyšáka od maminky (Čtete dobře, vracím se do dětských let. Mám ho, aby se mi nestýskalo :D), růženec od babičky, nějaké oblečení a v neposlední řadě tu nabíječku. Po chvíli jsem se trochu uklidnila, protože mi nic jiného nezbývalo a šla jsem si koupit pití. Po mém návratu už zde stála bookerka a dovedla mě do apartmánu. Cestou jsem ji vypověděla, co se stalo a ona mi slíbila, že zakusí zavolat na centrálu, ale nic nezaručuje. Řekla mi, že mě večer přesunou do jiného pokoje, ale prozatím zůstanu v pokoji dvou modelek - Liberty z Kanady a Daniela z Kostariky. Po seznámení mi přišly obě docela fajn. Od jedné z nich jsem si půjčila nabíječku a rychle se vysprchovala, protože mě čekal v 14:30 casting. Od agentury jsme asi 100 metrů, za což jsem ráda, alespoň doufám, že díky tomu nebudu mít problém chodit včas. Když jsem dorazila k agentuře, tak mě tam čekalo překvapení - můj kufr! Fuj, to se mi ulevilo! Nechápu, jak to za tak krátkou dobu dokázala. Asi jsem se u ní nezapsala nejlépe, když jsem ji přidělala tolik práce.  Muselo jsem ale něco zkonit, abych měla o čem psát. Po castingu jsem jen šla na přeměření a vyplnění úvodního dotazníku. Následovalo přestěhování do mého nynějšího pokoje a vydání se najít něco k snědku. Obešla jsem několik marketů a jediná zelenina, kterou jsem sehnala, byla žlutá nakládaná řepa. K tomu jsem si po složité domluvě v krámě koupila onigiry s kimchi, což je korejské pálivé nakládané zelí. Pálilo to tedy pořádně, nebýt tak hladová, tak to asi nedám. A to je asi tak vše, co bych Vám o mém příjezdu řekla!
Pár fotek mého apartmánu

Přejte mi hodně štěstí a zatím ahoj :) 

You Might Also Like

0 komentářů