PINK BLUEBERRY PANCAKES

27.9.16

Přeji krásné poledne, doufám, že si ho užíváte tak jako já. Po opravdu dlouhé době mě totiž ráno neprobudil budík, nepotřebovala jsem nikam spěchat, být někde načas, nic stihnout. Prostě jsem se vzbudila sama od sebe a rozhodla se si po dlouhé době udělat lívance.

Tyto lívance jsou velmi jednoduché, chutné a zdravé. Jsou skvělou volbou k nastartování dne, protože dodají energii a díky své barvě potěší na oko a zaujmou i malé strávníky (především slečny).
PORCE: 2
DOBA PŘÍPRAVY: cca 30 min
RECEPT:
1 hrnek mouky (použila jsem z namletých vloček - půl ovesných a půl jáhlových)
1 hrnek rostlinného mléka
čajová lžička arašídového másla
čajová lžička kypřícího prášku
půlka rozmačkaného banánu
2 hrsti borůvek
polévková lžíce pyré z červené řepy
polévková lžíce sladidla (já použila kukuřičný sirup)
špetka soli

TOPPING: dle libosti
já použila - arašídové máslo, hořkou vegan čokoládu, banán, hruškový džem bez cukru a javorový sirup 

POSTUP:
1. Rozmačkejte banán, přidejte k němu pyré, mléko, arašídové máslo, sirup (nebo jiné sladidlo) a zamíchejte.
2. Do tekuté směsi postupně přidávejte suché ingredience a nakonec zamícháme borůvky.
3. Opékejte na rozehřáté pánvi s kokosovým olejem (použila jsem ho pouze na první várku, dále už nebyl potřeba.
4. Dochuťte a ozdobte dle vaší fantazie.
5. Vychutnejte si je!

Dobrou chuť!



You Might Also Like

0 komentářů