VIENNA

15.1.16

Tak až dnes jsem našla čas k vydání (původně předvánočního) příspěvku. Druhý adventní víkend v sobotu jsme s mamkou a bráchou vyrazili do Vídně. Vyjížděli jsme opravdu brzy, a to už ve 2 hodiny, jelikož jsem se asi o půlnoci vrátila z plesu, tak nemělo ani cenu jít spát. Cesta mi díky tomu utekla rychle, celou jsem ji prospala. Probudil mě až hlas průvodkyně, která nám v autobuse popisovala historii Vídně.
Autobus zaparkoval v UNO City, což je srdce moderní části města.
Krom mrakodrapů jsme zde zhlédli Hundertwasserhaus, což je velmi zajímavý a barevný činžovní dům od architekta Friedensreicha Hundertwassera. Původně ho postavil pro sociálně slabší občany, ale díky tomu,že se stal turisticky populární, tak se z něho stalo sídlo vídeňské smetánky. Škoda, že se využití takto minulo záměru.
 Odtud jsme jeli metrem na náměstí Stephansplatz, kde jsme se podívali do Dómu Svatého Štěpána.
Musela jsem si vyfotit svačinku, kterou mi maminka koupila. Uchvátil mě její rozkošný obal, patřím totiž k lidem, kteří by si díky obalu byli schopni koupit úplnou kravinu, ale tohle byla lahoda. Je tu někdo, s kým bych si v tomto ohledu mohla podat ruku? :D
Tohle je fotka z výlohy nejluxusnější vídeňské cukrárny Demel, kam chodívala mlsat habsburská šlechta, a například i císařovna Sissi.
Hofburg

Výloha hotelu Sacher
Při návštěvě prvních trhů jsem objevila tento rozkošný krámek!


Byla to pouze ochutnávka tohoto krásného města, ale věřím, že se sem někdy podívám na delší dobu. Navodilo mě to ale vánoční náladu, kterou jsem před vánoci postrádala.

You Might Also Like

0 komentářů