DOLL

31.7.15

Třikrát hurá...předělávku vzhledu blogu můžeme oficiálně prohlásit za hotovou! Občas jsme s tím prožívaly opravdu krušné chvilky, ale už jsme téměř spokojené. Jedno ale vím, Html už zase nechci nějakou dobu vidět :D. Nyní už ale k dnešnímu příspěvku...

Tato sukně se mi v šatníku objevila před dlouhou dobou, myslím, že je snad i po mamce. Dlouho jsem ji přehlížela a čekala, až přijde období, kdy se mi zalíbí. Ze začátku jsem se trochu bála zkombinovat ji s tímto trikem, abych nevypadala jako cukrový bonbón. Nakonec jsem dala na Nikčinu radu a myslím, že to dopadlo dobře. Vše jsem doplnila zlatými doplňky.





Většinu týdne jsem proležela nemocná v posteli. Jediné, co jsem zvládala, bylo uvaření čaje a sledování seriálu Awkward (asi jsem se do něj zamilovala), až když můj mozek začal být schopen práce, pustily jsme se do blogu. Celkem pech, být marod na prázdniny. A co na vzhled říkáte? Přeji Vám, ať se vás nepříjemnosti vyhnou obloukem a užívejte prázdniny, dokud to jde. :)
Kate

You Might Also Like

0 komentářů