ČOKOLÁDOVÉ PROTEINOVÉ LÍVANCE SE ZELENÝM KRÉMEM

2.4.17

Tento recept, jako každý jiný, vznikl na základě metody pokus/omyl. A jelikož výsledek je pro mě víc jak uspokojující (palačinky drží pohromadě), tak jsem se rozhodla, že se o něho s Vámi podělím. 
Snad si tuto snídani vychutnáte stejně jako já. Díky pěknému slunečnému počasí to totiž byla moje první letošní snídaně venku. To člověku hned dodá dobrou náladu a energii do nového dne. 
Lívance jsou navíc plné bílkovin, kvalitních sacharidů a zdravých tuků, které vás na dlouhou dobu zasytí. Je to ideální snídaně před nějakým fyzickým výkonem.
SUROVINY:
NA LÍVANCE:
  • 1 hrnek vody nebo rostlinného mléka
  • 1 vrchovatá lžíce sladěnky (nebo jiného tekutého sladidla)
  • 1 lžíce mletého lněného semínka
  • 1 lžíce mletých chia semínek
  • odměrka čokoládového proteinu - já používám Sunwarrior blend
  • 2 lžíce karobu
  • 1 lžíce kakaa
  • 3 lžíce konopné mouky (není nutností, přidávám ji pro extre živiny a bílkoviny, můžete jí nahradit ovesnou)
  • půl hrnku ovesné mouky (namletých ovesných vloček)
NA ZELENÝ KRÉM:
  • půlka avokáda
  • 1 banán
  • 1 lžíce arašídového másla (já použila arašídovo-kokosového Šufánka)
  • Můžete přidat: lžičku matcha prášku nebo pár lístků máty
POSTUP:
  1. Do smíchaných tekutých surovin přidejte chia a lněná semínka, nechte je 5-10 minut nabobtnat. Mezitím si můžete namlít ovesné vločky a připravit krém. 
  2. KRÉM: Rozmixujte v mixéru všechny suroviny. Jak nečekané :D. 
  3. Postupně přimíchejte sypké suroviny.
  4. Opékejte na nepřilnavé pánvi.
  5. Dozdobte krémem a libovolným ovocem.
  6. Vychutnejte!

DOBROU CHUŤ!

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ahojky, parádní recept, díky moc. Vyzkouším jako snídani pro přítele, na těch proteinových nápojích docela frčí a já zase vůbec, tak to bude takové překvápko =)

    OdpovědětVymazat